Thursday, 4 December 2014

TESTIMONI : PEMBEDAHAN SLIP DISC DIBATALKAN!

Rentetan dari Cadangan Masalah Slip Disc semalam..
Hari ni i nak share plak testimoni fresh!
Malam tadi punya..

Alkisah cust ni ambil untuk ayahnya..
Mula ambil pada : 15.11.2014
Tarikh saya follow up : 4.12.2014
Tempoh pengambilan : 20 hari..

Saya summarykan masalah cust ini.
1. Bapa menghidap slip disc.
2. Doktor beri cadangan untuk buat pembedahan lebih kurang 1 bulan dr tarikh si anak hubungi saya.
3. Mula ambil pada 15.11.2014.
4. Admitted untuk final review operation atau tidak pada 18.11.2014 jadi hanya ambil untuk tempoh 3 hari dari tarikh mula.
5. Doktor decide untuk CANCEL OPERATION.
6. Cust teruskan pengambilan dan dapat rasa lebih banyak yang positif hasil dari pengambilan tersebut.

Alhamdulillah..
Syukur dapat membantu mereka mendapat kesihatan yang lebih baik..
Cuma diingatkan set ini hanya asbab utk lebih baik..
Yang pasti ianya adalah dengan izin Allah jua.

Perlukan konsultasi saya?
Boleh hubungi saya ya.

Biha | 019 • 666 • 77• 48
Shaklee Independent Distributor
COD | Seremban
Courier | All Over Malaysia

No comments:

Post a Comment