Sunday, 23 August 2015

11 Sebab Mengapa Saya Memilih VIVIX

Pilihan Saya


3 tahun lepas..
Masa saya sign up jadi ahli Shaklee, dah dengar sok sek betapa hebatnya item yang satu ni..
Tapi masa tu saya tak terfikir yang Vivix akan menjadi item pilihan kegemaran saya..

Alhamdulillah..
Masa promo Buy 6 Free 1 utk pertama kali selepas saya sign up, terus rembat sebotol untuk diri sendiri (masa ni pun alhamdulillah bonus dah makin selesa, so pejam mata beli utk diri sendiri..)

Sejak dari tu saya dah jatuh cinta dengan VIVIX..
Memang tak pandang belakang dah..
Tambah pulak bila dapat tau kebaikan yang VIVIX tawarkan..

Benarlah orang kata..
Harga sebuah (haha betul ke tu) kesihatan tidak boleh dijual beli..
Bila dah sakit, duit berkepuk berjuta2 pun dah xde makna..
Ye tak?

Ni saya senaraikan 11 SEBAB MENGAPA SAYA MEMILIH VIVIX SHAKLEE SEBAGAI PILIHAN NO 1 SAYA..



Sebab tu bila Shaklee tawarkan promosi BELI DUA BOTOL DISKAUN 5%, saya memang tak lepaskan peluang ni..
Bukan senang tau nak dptkan diskaun ni...
Dulu setahun sekali je promosi B6F1..
Now Shaklee tawarkan B2L5% dari Mei 2015 sehingga kini..

Jadi anda masih mempunyai peluang untuk grab promosi ini!
Harga runcit VIVIX RM475 sebotol..
Tapi dengan promosi ni, anda boleh grab dengan harga yang lebih murah!



Jom grab sementara promosi masih ada!
Hubungi saya di 019 6667748 untuk VIVIX anda hari ini!

Biha Anis
019 6667748




No comments:

Post a Comment